loading...
پیامک - sms
admin بازدید : 16 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

تو ساندویچی سس تند زدم به غذا اشکم در اومد. یارو ریشو بسیجی بهم گفت: چیه تند بود؟
گفتم: پ نه پ لای ساندویچ دعای کمیل دیدم یهو اشکم گرفت
+++
من روزه نمی گیرم، بعد سحری بیدار شدم خواهرم میگه: تو هم می خوری؟
میگم: پ نه پ فرشتم اومدم از کارهای نیک شما گزارش کار بگیرم بفرستم برای خدا
+++
یه زنبوره اومد رو گوشم نشست و گوشمو نیش زد. منم از درد بالا پایین می پریدم. دوستم گفت: نیشت زد؟
گفتم: پ نه پ هاچ زنبور عسل بود اومد در گوشم گفت مامانشو پیدا کرده. منم از خوشحالی دارم بالا و پایین می پرم.
+++
بگذار قلم را به غزل بسپارم/شاید گره ای باز شود از کارم
پرسید مگر تو هم غزل می گویی؟/گفتم پ نه پ فقط رباعی دارم
+++
یارو گزارشگر صدا سیما میاد جلو میگه: از اینکه هفته ای دو سه روز هوای اهواز خاک میشه ناراضی هستین؟
پ نه پ خیلی خوشحالیم فقط اگه میشه یکم تایمشو بیشتر کنید.


+++
یارو اومده مغازه براش آی دی یاهو ساختم میگه: داداش از کجا میری از سایت یاهو میری؟
میگم: پ نه پ سراه گوگل ماشین سوار میشی سر یاهو پیاده میشی
+++
رفتم خدمات مسافرتی. گفتم: خانم یه بلیط می خواستم واسه تهران!
زنه می پرسه: می خواین برین سفر؟
میگم: پ نه پ می خوام بلیط بگیرم نگهش دارم یادگاری که به نوه م نشون بدم بگم ببین بابایی زمان ما بلیط هواپیما این شکلی بود!
+++
دیروز تو اداره، همکارم می خواست برای پرینتر HP درایور دانلود کنه رفته بود تو سایتای متفرقه. بهش گفتم: چرا نمیری تو سایت HP؟
گفت: مگه HP سایت داره؟
گفتم: پ نه پ HP یه پیج تازه تو فیسبوک زده که 40-30 تا عضو بیشتر نداره تو هم برو عضو شو کلی حال کنه.
+++
زنگ زدم دوستم برنداشته نیم ساعت بعد زنگ زده میگه: کارم داشتی؟
میگم: پ نه پ زنگ زدم لذت ببرم از آهنگ پیشوازت!
+++
صبح کنکور جلو دانشگاه دارم گریه می کنم زنه میگه: استرس داری؟
میگم: پ نه پ شلوغ بود مامان، بابامو گم کردم
+++
زنگ زدم برنامه تلویزیونی برای شرکت در مسابقه. میگه: برای ثبت نام مسابقه زنگ زدید؟
میگم: پ نه پ زنگ زدم بگم آی لاویو پی ام سی
+++
زنگ زدم 118 میگم: سلام خسته نباشی فرودگاه امام خمینی!
میگه: شمارش؟
میگم: پ نه پ قیمت دربستی از ولی عصر تا اونجا
+++
زنگ زدم دوستم میگم: می خوام برنج درست کنم باید چیکار کنم؟
میگه: برنج سفید؟
میگم: پ نه پ برنج قرمز مایل به صورتی می خوام بفرستمش کتاب رکوردهای گینس شاید ثبتش کنن
+++
رفتم تو فروشگاه نرم افزار میگم: آقا پک گردو دارین؟
میگه: نرم افزار گردو می خوای؟
میگم: پ نه پ خود گردو می خوام که بدم کامپیوترم باهوش شه
+++
به دوستم میگم: بالاخره اجازه داد برم.
میگه: بری خواستگاری؟
میگم: پ نه پ دستشویی عمومی رو اشغال کرده بود بعد دو ساعت اومد بیرون و رفتم تو!
+++
بعد از شونصد بار اومدن و رفتن میگه: حالا دوسش داری؟
میگم: پ نه پ می خوام بگیرمش سیاه بختش کنم دور هم بخندیم!
+++
دم عابر بانک وایسادم طرف اومده میگه: خود پردازه؟
میگم: پ نه پ خود فروشه توبه کرده داره پولایی که تا حالا از ملت گرفته رو پس میده
+++
با ماشین زدم پشت یه ماشین دیگه سر چهار راه. اومده پایین پسره میگه: تو زدی به من؟
میگم: پ نه پ بابام بود هیبتت رو دید ترسید در رفت من مردونه پات وایسادم
+++
بعد از مهمونیه خالم، مثل بدبختا همه ظرف ها رو شستم. دارم لباسامو عوض می کنم که برم. میگه: داری میری خاله جون؟
میگم: پ نه پ لباس کلفتیم خیس شده دارم عوض می کنم بیام رختاتو هم بشورم
+++
از در حیات اومدم تو رفیقم از بالا پشت بوم یه سطل آب ریخته رو سرم. نگاش می کنم، میگه: خیس شدی؟
میگم: پ نه پ واتر پرووفم
+++
رفتم دم در داد میزنم: این کفش های من کو؟
مادرم میگه: می خوای جایی بری؟
میگم: پ نه پ کفش هایم کو، چه کسی بود صدا زد سهراب، اسب حیوان نجیبی است، کبوتر زیباست
+++
کتاب اندیشه اسلامی دستم بود مثه سگ داشتم می خوندم، دوستم اومده میگه: امتحان داری؟
میگم: پ نه پ می خوام پایه های اعتقادیم قوی بشه.
+++
به دوستم میگم: میای بریم کنسرت شهرام؟
میگه: شهرام ناظری؟
میگم: پ نه پ شهرام شب پره
+++
با ماشین دوستم داشتیم میرفتیم یهو جلومون موتوریه رفت تو باقالیا دوستم کله اش رو آورده بیرون میگه: اتفاقی افتاد؟
میگم: پ نه پ داره تمارض می کنه برو پایین بهش کارت زرد بده
+++
کلاس بسکتبال بودیم وقتی تموم شد زنگ رو زدن. بغل دستیم که اولین بارش بود ازم پرسید: این زنگ برا رفتنه؟
گفتم: پ نه پ این زنگ نماز بود الآن فرشارم میارن پهن می کنن وایستیم برا نماز جماعت.
گفت: این پ نه پ رو از فیسبوک یاد گرفتی؟
گفتم: پ نه پ حاج آقا که میاد، اون یادمون میده
+++
بابا بزرگم سکته زده بردیمش بیمارستان پرستاره اومده میگه: بستریش می کنین؟
میگم: پ نه پ اوراقش می کنیم می خوایم یه نوزاد شرایطی ورداریم به جاش
+++
رفتم ذرت مکزیکی بگیرم 15 دقیقه تو صف وایسادم نوبت من شده میگه: ذرت مکزیکی می خوای؟
میگم: پ نه پ بلال حبشی می خوام با دسر حر بن ریاحی
+++
رنگم پریده، چشام گود افتاده، لبام خشکیده، اومده میگه: روزه ای؟
میگم: پ نه پ گریم کردم که حراست اداره فکر کنن روزه ام بعد یواشکی برم زیر میز بخورم
+++
دوستم پی ام داده: سلام!
منم جواب دادم: سلام!
بعد میگه: هستی؟
میگم: پ نه پ به مسنجرم یاد دادم مؤدب باشه خودش جواب سلام بده ثواب داره!
+++
دارم با هیجان براش تعریف می کنم که یه سیاره کشف شده که هواش معتدله، آب هم داره. برگشته میگه: کجا؟ تو فضا؟
میگم: پ نه پ سر خیابون تو پاساژ
+++
سوسک اومده رو شلوارم. از ترس پریدم دارم خودمو تکون میدم. دوستم میگه: ترسیدی؟
میگم: پ نه پ دارم باهاش بریک دنس میزنم
+++
از خواب پریدم. داداشم میگه: خواب ترسناک دیدی؟
میگم: پ نه پ می خواستم خودمو غافلگیر کنم
+++
تو مترو بودم بلندگوی داخل مترو گفت: ایستگاه امام خمینی، مسافرینی که قصد دارند پیاده شوند.
با خودم گفتم: ایستگاه امام خمینی اینه؟
بلندگو گفت: پ نه پ ایستگاه تجریش بود خواستیم گولتون بزنیم
+++
طرف سوار اتوبوس شد بعد کارتو کشید و برنداشت یهو صدا اومد دید دید دید دید و نهایتا یه سوت کشید. یارو گفت: چی شد شارژ کارتم تموم شد؟
پ نه پ سرود ملیه دستت رو بذار رو سینت شروع کن به خوندن
+++
میگم: لباسا رو انداختی تو وان بشوری؟
میگه: پ نه پ می خوام سوراخاش پیدا شه پنچریشونو بگیرم
+++
نوشتم آموزش تایپ سریع. طرف برگشته میگه: تایپ بدون دیدن؟
میگم: پ نه پ تایپ بدون شنیدن
+++
رفتم داروخونه به یارو میگم: شامپو ویتامینه می خوام!
میگه: شامپو واسه موهات دیگه؟
میگم: پ نه پ شامپو ویتامینه واسه فرش می خوام که گل هاش سریع رشد کنن
+++
دیشب فوتبال نیگا می کردیم، مسی گل زد. مامانم گفت: مسی بود؟
گفتم: پ نه پ آهنی بود
+++
یه شب رفته بودم مهمونی، شام دادن، اومدم خونه بابام پرسید: شام چی دادن؟
گفتم: زرشک پلو!
بابام گفت: با مرغ؟
گفتم: پ نه پ با گوشت شتر اسپانیایی!
+++
رفتم آشغال بذارم دم در، همسایه می پرسه: آشغاله؟
میگم: پ نه پ الماس و کارت اعتباریه برای دادن وام به گربه های دم بخت و بی سرپرست
+++
میگم: امروز، مهم ترین تکیه گاه زندگی ام را از دست دادم.
میگه: زنت مرد؟
میگم: پ نه پ پشتی صندلی کامپیوتر شکست
+++
دوستم می بینه چیزی نمی خورم می پرسه: روزه ای؟
میگم: پ نه پ در راستای هدفمند کردن یارانه ها مصرفم رو آوردم پایین
+++
رفتم آرایشگاه نشستم تو نوبت میگه: می خوای کوتاه کنی دیگه نه؟
میگم: پ نه پ از بیرون دیدم موهات بلند شده اومدم واست کوتاه کنم
+++
میرم مسواک بزنم داداشم میگه: می خوای مسواک بزنی؟
میگم: پ نه پ خوابم میومد اومدم یکم استراحت کنم
+++
تو تراوین به همسایه میگم: نیرو داری بفرستی؟
میگه: واسه دفاع؟
میگم: پ نه پ می خوام زنشون بدم
+++
صدای شکستنش تا هفت تا خونه اونور تر رفته! می پرسه: شکست؟
میگم: پ نه پ خورده زمین، داره هوا میره، نمیدونی تا کجا میره
+++
آب خونمون قطع شده بود بعد 1 ساعت که اومد بازش کردم یه آب زرد ازش اومد مامانم میگه: زنگ لوله هاست؟
میگم: پ نه پ سازمان آب برای عذر خواهی اولش آب پرتقال می فرسته
+++
دوستم میگه: بخواهیم فیسبوک عضو بشیم ایمیل می خواد دیگه؟
میگم: پ نه پ دو قطعه عکس و فتوکپی شناسنامه و رضایت ولی
+++
دست اندازو ندیدم از روش یجورایی پریدیم. مامان داد زد مگه: نمی بینی دست اندازو!
میگم: پ نه پ دیدمش گفتم اینجوری هیجان نداره بپریم هوا یه ملق بزنیم.
+++
رفتم پارک دارم به لاک پشت ها غذا میدم. اومده میگه: چه جالب داری بهشون غذا میدی؟
میگم: پ نه پ دارم بهشون مکمل غذایی میدم سرعتشون زیاد بشه!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 7,677
  • کدهای اختصاصی