loading...
پیامک - sms
admin بازدید : 19 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (1)

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟/تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟
با آنکه ز ما یاد نکردی/ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟
+++
حواست هست؟
شهریور است، کم کم فکر باد و باران باش، شاید کسی تمام گریه هایش را برای پاییز گذاشته باشد.
+++
نم کشیده ام بر دیوار اتاق بس که لحظه های دور بودنت را قطره هایی از باران دلتنگی باریده ام روی آن به یادگار
+++
میدانم؛ دیگر برای من نیستی! اما... دلی که با تو باشد این حرف ها را نمی فهمد.
+++
به زخم هایم می نگری؟ درد ندارد دیگر
روزی که رفتی مرگ تمام دردهایم را با خودش برد
مرده ها درد نمی کشند!
از تو خواهشی دارم، برنگرد دیگر، زنده ام نکن!


+++
این روزها زیادی ساکت شده ام، نمی دانم چرا حرف هایم، به جای گلو از چشم هایم بیرون می آیند
+++
پروانه چه لذتی دارد؟
وقتی زنبور کارگری باشی که نتوانی عاشق ملکه بشوی!
+++
فراموش کردنت برایم مثل آب خوردن بود!
از همان آبهایی که می پرد توی گلو و سال ها سرفه می کنیم
+++
غصه نخور؛ کنار آمده ام با نبودنت... خیلی که دلم بگیرد، گریه می کنم!
+++
ﺭﻓﺘﻨﺖ... ﻧﺒﻮﺩنت... ﻧﺎﻣﺮﺩﯾﺖ... ﻫﯿﭽﮑﺪﻭﻡ ﻧﻪ ﺍﺫﯾﺘﻢ ﮐﺮﺩ، ﻧﻪ ﻭﺍﺳﻢ ﺳؤﺍﻝ ﺷﺪ. ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺑﻐﺾ ﺩﺍﺭﻩ ﺧﻔﻢ ﻣﯿ ﮑﻨﻪ، ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻧﮕﺎﺕ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﻣﻨﻮ ﺗﻨﻬﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ؟
+++
مچاله کن، بشکن، بند بزن، خط بزن، خلاصه راحت باش... ارث پدر نیست، دل تنهای منه
+++
حالت تهوع دارم!
این حالت تهوع لعنتی با هوای آزاد و قرص درست نمی شود
علاجش...
فقط بالا آوردن فحش هایی است که به دیگران بدهکارم
+++
دلتنگم دلتنگ...
کسی صدای مرا می شنود؟!
او گفت بر نخواهد گشت، پس من این همه زمان، چرا رفت و برگشت آونگ ساعت را شمردم؟
پیر شدم از شوق انتظارش، در جوانی، این بی انصافی است!
برای این همه عشق، برای این همه صبر.
آه دنیا پاسخت چیست برای این همه درد؟!
+++
در این دنیا تکو تنها شدم من/گیاهی در دل صحرا شدم من
چو مجنونی که از مردم گریزد/شتابان در پی لیلا شدم من
+++
نشونی ازت ندارم/اما دنبالت می گردم
بغض وجودمو گرفته/باورم کو پر دردم
+++
سرخوشانه می خندم، شوخی می کنم، سر به سرت می گذارم و تو نمیدانی...
چقدر سخت است احساس خفگی کردن پشت این نقاب لعنتی
+++
به هیچ روزی پس ات نمیدهم، به هیچ ساعتی، به هیچ دقیقه ای، به هیچ هیچی!
سخت چسبیده ام تمامت را
+++
بیشتر مواقع پشت جمله "عیب نداره، مهم نیست" یه دل شکسته خوابیده
+++
لیلای من بودی، مجنون نبودم، امروز مجنونت شدم، لیلا کجایی؟
+++
هربار که صدای تو را می شنوم، عجیب می شکنم
تا اینکه خاطرات تو مرا دوباره زنده می کند
اما انگار من به این شکست معتادم
+++
همه میگن روزه گرفتن صبر آدمو زیاد می کنه ولی هیچکی نمیدونه کار من از روزه گرفتن هم گذشته
+++
چه سخته وقتی یاد خاطرات میافتیم و اشتباهاتمون داغونمون می کنه
+++
خدایا تا پاکم نکردی خاکم نکن
+++
بزرگترین آرزوی این روزهای من:
کاش برای چند لحظه نگاهت با نگاه پر حسرتم گره می خورد
+++
خیلی سخته اول کسی رو دوست نداشته باشی، بعد هم که یکی رو دوست داشته باشی و بخوای براش بمیری، آرزوش فقط مرگ باشه
+++
گاه این نازک دلم، یاد رویت می کند/گاه با دیدار گل، یاد بویت می کند
گاه با دلواپسی، در کنار پنجره/از هزاران قاصدک، پرس و جویت می کند
+++
بعضی وقتا آدم از ته دل می خواد یه نفر تکیه گاهش باشه، حتی شده از جنس سنگ
+++
تمام عمرم برایش دعا کردم که به آرزویش برسد، خوشحال آمده و می گوید: دارم میروم
می گویم: کجا؟
می گوید: به آرزویم رسیدم، آن ور دنیا
حال نمیدانم رفتنش تقصیر من است یا خودش

برچسب ها اس , ام , دلتنگی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 3
  • بازدید کلی : 7,661
  • کدهای اختصاصی